HET KATERGEVOEL | LISE


Het is alweer een week geleden dat ik terug ben gekomen van Terschelling. Een week waarin ik alweer volledig ben 'gewend' aan het dagelijkse leven waar ik mee te maken heb. School en werk staat weer centraal. Toch zit ik hier met een katergevoel. Ik mis Terschelling, nu al. Het alleen zijn en dingen beleven was gewoon iets wat de reis voor mij zo compleet maakte.

Als het kon zou ik nu direct weer vijf uur in de trein zitten naar Harlingen, om daar de boot weer te pakken richting Terschelling. Weer beleven en die volledige rust om mij heen. Ik had niet verwacht dat ik alweer zo snel zou verlangen naar het eiland. Toch heeft het eiland mij persoonlijk geraakt.

De komende weken staat in het teken van het vervaardigen van het sfeerboek. Ik zal op deze blog jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen binnen dit project. Ik heb heel erg zin om het project af te ronden en een prachtig resultaat neer te zetten!
© SCHYLGE
Maira Gall