NOG TWEE DAGEN | LISE


Het is nog maar twee dagen tot ik de zilte lucht kan ruiken. De wandelschoenen staan klaar, en de koffer is al half ingepakt. Half, want sommige spullen moet ik nog verzamelen. Dit zijn dan ook echt de laatste voorbereidingen die ik moet treffen voor vertrek.

Het voelt dan gewoon ook onwerkelijk dat ik over twee dagen op Terschelling verblijf. Het aftellen heeft zo lang geduurd. Doordat ik constant bezig ben met dit project voelt het dan ook echt als een hoogtepunt om eindelijk te gaan. Dag in dag uit ben ik bezig geweest om de basis voor het project te leggen en alles te regelen voor het verblijf. Van plan van aanpak tot het boeken van de tickets voor de boot.

Deze reis betekent ook dat ik de allereerste keer alleen ergens naar toe ga en daar voor een langere tijd verblijf. Helemaal alleen op reis gaan klinkt misschien raar of zielig, voor mij voelt het ultiem. Even helemaal alleen zijn en alleen op ontdekkingstocht gaan. Niemand die je tegenhoudt. Precies wat ik wil tijdens deze reis, lekker mijn eigen gang gaan.
© SCHYLGE
Maira Gall