NOG ZEVEN DAGEN | LISE


Het begint te kriebelen in mijn buik. Nog zeven dagen tot ik het magische eiland Terschelling mag gaan bezoeken... zeven dagen! Een reis waar ik al enige tijd naar toe leef begint nu heel dicht bij te komen. Het verblijf is geboekt en de fiets is gehuurd, nu is het een kwestie van het voorbereiden van de laatste dingen, en wachten tot het volgende week donderdag is!

Tijdens mijn verblijf op Terschelling zal ik verblijven in pension 'In De Witte Handt'. Een heel mooi pension hebben de foto's mij laten geloven. Ik kijk er dan ook erg naar uit om in mijn eenpersoonsbedje te liggen.

Ondanks een vervelende verstandskies vorige week ben ik weer volledig op schema en ben ik bezig met de laatste voorbereidingen voor deze reis. Dit zijn de laatste voorbereidingen, en dan mag de reis echt beginnen. Ik kan niet wachten!


Bron headerfoto
© SCHYLGE
Maira Gall