DAG EEN | LISE


Na tien uur reizen ben ik vanavond rond zes uur aangekomen op plaats van bestemming! Ik heb een hele goede reis gehad met als hoogtepunt de boottocht van Harlingen naar Terschelling. Het was een prachtige ervaring en het voelde echt als een ultiem geluksmomentje.


Tijdens de treinreis naar het noorden regende het heel hard. Even was ik heel erg bang dat mijn eerste moment op Terschelling meteen in het water zou vallen. Gelukkig heeft het duimen onderweg geholpen, want tijdens de boottocht brak de hemel open. Het was een prachtig moment en zeer symbolisch voor het begin van deze reis.

Ik heb tijdens de boottocht heerlijk op het dek uitgewaaid (het waaide hard!), en mijn haren zaten dan ook helemaal door de war toen ik even een kroketje ging eten. Nadat deze op was ben ik weer op het dek gaan staan. De boottocht duurde 1 uur en 45 minuten, maar het voelde alsof ik binnen vijf minuten de overtocht gemaakt had. Ik heb mij heerlijk vermaakt vandaag!


© SCHYLGE
Maira Gall