DAG TWEE | LISE


Vandaag was de eerste dag die ik vol heb kunnen benutten om het eiland te verkennen. Het was een dag van eerste indrukken en rustig verkennen wat het eiland te bieden heeft. Ik ben naar Midsland Aan Zee en West-Terschelling gefietst. Een prachtige dag, waarbij het weer ook nog eens fijn meewerkte.

Het eerste wat ik wilde gaan doen, nadat ik mijn huurfiets had opgehaald, was naar het strand. Al fietsend kwam ik snel tot een pijnlijke conclusie: mijn conditie is gigantisch slecht. Helemaal buiten adem had ik uiteindelijk mijn bestemming bereikt, namelijk het strand van Midsland Aan Zee. Hier heb ik een halfuur gewandeld.

Vervolgens heb ik de fiets gepakt en ben ik naar West-Terschelling gefietst, via de dijk. Terwijl ik aan het fietsen was ben ik onderweg een paar keer gestopt (weer die conditie..) om even uit te rusten. In de verte kon ik het centrum zien en het was mooi om van een afstandje te bekijken.

Vandaag heb ik gewoon gedaan waar ik zelf zin in had, en het voelde heerlijk. Ik maak nu langzaam kennis met het eiland en ben al een beetje verliefd geworden. Er hangt hier een heerlijke sfeer en ik geniet er met volle teugen van.
© SCHYLGE
Maira Gall